fredag 4 november 2011

Swea o jag har varit på utfärd, efter att hotat med både de ena o de andra så faktiskt så skärpte hon sej. Jag var iof inte riktigt nöjd men OK det var godkänt.
 Dagarna rullar på, vi tränar och fixar och donar, snart är sonens rum färdig städat. Städning står inte överst på min "tycker om lista" så det går ganska långsamt.
 Vi tränar men tar det lite lugnt där med, eftersom det var något skumt i tisdags som jag inte riktigt kan sätta fingret på så har vi inte tränat så mycket sen dess.  Funderar istället på varför??.
  Rickard har hört av sej även om den mesta infon kommer från Marcus mamma, då Marcus förmodligen är mer meddelsam än Rickard. Men i morgon eller söndag ska han höra av sej via skype, knappt man vågar lämna datan dessa dagarna. Men det ska vi för i morgon är det sökträning och på söndag, tidig morgon ska jag lägga ett elit spår på klubbens tävling. Spännande, har idag fått info och en karta, så nu ska jag bara komma ihåg allt.... och det kan skapa lite problem. Det var massor av vinklar, spetsvinklar och apporter som skulle läggas ut, men jag ser det som en ny kunskap.
  I onsdags träffade jag Nelli hon mår jättefint, dom trivs tillsammans det ser jag. Igår var hon med på en jakt småvilt och fågel i Pugerup. Har inte hört hur det gick men det kommer. I övrigt får hon mycket beröm både utseendemässigt och hur duktigt hon fixar allt, många har fäst sej vid henne En nöjd husse, för att .inte tala om den nöjda uppfödaren.

Inga kommentarer: