onsdag 18 april 2012

var?

Ja var finns min motivation.  Den är bara helt borta. Allt gick så himla bra, jag fick beskedet om Swea, besviken JA!! men där kom beviset på mina misstankar. Det är lugnt, nu tränar vi och lite sånt hittar tillbaka till vår träningsrytm, tänkte jag. Planerade lite, gjorde ett schema.
 Vi tränade i förmiddags en del saker  var bra andra mindre bra, konstigt. NÄ verkligen inte, men trots att jag vet att så är det.  Vi behöver komma igång, så försvann all inspiration.
Jacki behöver också  några pass innan hon är igång, tänk att jag vet det så väl ändå blir jag nedstämd när det inte funkar riktigt SÅ bra som jag vet att vi kan. (  positivt är att Jacki är pigg, glad och vill träna)
 Har lagt ett spår till Candy det ska vi gå imorgon, hoppas det går bra. Och hon är nykammad och fin.Klorna klippta.  Så lite har jag trots allt gjort

Jag har inte stickat på hela dagen, det är inte klokt. Funderar utan att igentligen veta vart tankarna går.

  Imorgon hoppas jag vi är lite mer i balans och jag kan fokusera på en sak i taget. Ta det lugnt  och inte kräva för mycket av mina hundar. Annars blir det nog mest skit av allt.

  Tänk så lite det behövs för att korthuset faller ihop.
  Jackis operation och Sweas skendräktighet. 


 Nya tag imorgon.......

1 kommentar:

Rebecca med familj sa...

Kom igen, tänk på hur bra det gick i lördags och hur roligt det var! Det går fler tåg! Kram