fredag 10 december 2010

 Här har vi Wilda, ganska kortklippt men så fin. En härlig dotter till Jacki o Pedro, med den absolut bästa pälsen bland hundar födda hos oss, tror jag.
Swea tycker det ska hända något
Hittar bollen
Dom andra tycker hon är jobbig

Vi skiter i henne
Jamen snälla vi kan väl leka
 Rör den inte
Då kan du ha din boll själv
 Så tråkiga ni är
Hela gänget samlat Mattes fina töser
 JO så Wilda har varit på besök, en himla härlig o go unge en av mina favoriter. Får väl tillägga jag har några stycken.
 Annars har vi tränat lite i veckan en skendräktig Swea är inte det optimala tränings objektet, men ibland går det bra.
 Jacki är väldigt på hugget och kryper fint i snön och gör flera bra saker.
 Så har jag även tagit tag i julen ,lite bak en del lyckat annat mindre lyckat

 Å kolla här julgardinerna på plats!!






7 kommentarer:

Eva sa...

Men lilla gumman...
Först inbjuda till lek men se'n inte vilja passa bollen?!? Klart de andra går då!
Hälsa matten jag gillar hennes gardiner! För att inte tala om det underbara bordet!!

Rebecca sa...

Hon blev jättefin, men trött så trött....zzzzzz så nu sover hon!
tack igen!

Susann Larsson sa...

Stackars Swea, vilka trista kompisar. Håller med dej, det ska vara ös mest hela tiden!

Grabbarna boys sa...

Vi håller med, STACKARS Swea.
Hade hon varit med oss grabbar istället, dåå ska ni veta att det blivit bus för hela slanten.
För bus är något som vi alltid är pigga på.
Ni är verkligen jättefina flickor där ni sitter tillsammans.
Vov från grabbarna boys!

Sandra sa...

Vilket fint gruppkort...Swea har EXAKT samma lite "dryga" blick som Freija brukar ha :)

Marie sa...

Fina bilder på dina sötar hundar. Swea är för söt. Skicka hit henne så får hon leka med mina killar.
Rolig gardin-idé!
Ha en skön söndag!

Gunilla sa...

Förstår att du är stolt över dina fina flickor Kram