onsdag 28 december 2011

Ok då går vi på med mer trams

Sonen har nu fått 2 bilder till
Först denna, gissningen blev Audi

Idag får han denna.
  Han borde snart kunna gissa,OM han tänker till lite, han vet ju vilka märken vi ratar och borde vet veta vad vi väljer bland. Måste bara tillägga att denna gången gillade jag bilen från första stund, vilket jag inte gjorde med förra. Men det gick fint med tiden, efter 6 år hade jag vant mej vid den. Saknar den då jag ska ut med hundarna, då buren inte passar i denna.

   Vidare, ännu mera trams, något jag inte vågat skriva innan då jag inte vet om Rickard kollar in här någon gång. Borde vara ganska lätt då jag är enda följaren till deras blogg.
  Kommer ni ihåg den FINA bilden med hela familjen vid Östervångskylten. Jo det var en julklapp till sonen, han har fått den nu


Han har helt klart Australiens finaste tröja.
 Vi hade ett sånt göre med att komma på vad vi skulle skicka med Marcus föräldrar, vi kunde ju inte ta upp hela deras bagage. 
 När jag väl fick snilleblixten så var tiden knappt, fotografen fick förhinder, så vi fick låna hem skylten en stund. Det spöregnade och blåste här kommer några bilder som visar lite hur det gick till




Dom som tryckte tröjan ville ha 3 arbetsdagar med gubben lyckades få dom att fixa den på 1½ dag.
 Vi hade rätt kul den dagen trots vädret.  Och Rickard har meddelat att den var "snygg" ( fast jag undrar jag)

 Annars går vi på sparlåga, jag har ont överallt, och sover dåligt pg.a det gör ont när jag ligger för länge på en sidan sen gör det ont när jag ska vända mej. Mest bara skit.
 Vi har 2 förbaskat tråkiga löpande töser, det finns alltså ingen gräns på hur länge Candy höglöper. och nu har även Jacki kommit igång. Mycket konstiga löp denna gången, dom har smugit in i löpet nästan som om det var höglöp från första dagen. Nu måste jag göra något med dom så dom i mellan varvet kommer på andra tankar.
 Nu blir det doggywalk sen lite annat trevligt i eftermiddag. 

2 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

Tröjan blev ju jättefin, lite hemlängtan måste han väl få av den?
Kul att få träffa dig idag.
Kram!!

Malin sa...

Fy vad jobbigt att du har så ont, gör detta fuktiga, milda vädret det värre?
Jättefin tröja och hoppas han knäcker nöten snart, vad ni har köpt för bil!
Kram och Gott Nytt År om jag inte hinner titta in i morgon!