fredag 9 mars 2012

?????


JA jag vet jag vet, här råder total bloggtorka
 Och nu fattar jag inget för hälften av det jag präntat ner kommer inte med.

Ok det verkar gå bättre nu så då fortsätter vi en gång till nu med röd text, kanske det funkar bättre.   Fattar inget men det är kanske inte meningen heller
 Ja så här enkelt är det här händer mest ingenting.
 Men vill ni höra så tränar vi lite, Swea är inte alls så på hugget som vanligt, men bitvis glömmer hon sej och är som vanligt.
Candy är skendräktig och parkerar sej i min säng mest hela dagarna, utom när det vankas mat. Sätter jag mej och stickar ska hon vara nära
Jacki tränar vi har hittat en ny träningskompis, nja riktigt så var det kanske inte, Kerstin och Pärla hittade oss. Kerstin har som jag tävlingsambitioner och Pärla är en dansksvensk gårdshund, med mycket energi och arbetsvilja. En kväll i veckan slår vi våra kloka huvuden ihop och kämpar på med våra moment.
 Givetvis ska Swea också var med men ibland orkar jag inte med allt.

 Jag stickar en del på mitt nya projekt, Lite sugen på att ge er en förhandsvisning. Men nej vi väntar


Så här såg det ut den 29/2 och jag har kommit en bit sen dess, närmare bestämt 51 cm till. Detta är framstycken och bakstycke på en kofta.

          En bra helg på er!
Kanske hörs jag av snart igen
 Och med lite tur är min dator på bättre humör, den har nog smittats av Sweas humörssvängningar.

6 kommentarer:

Carina sa...

Härligt två uppdateringar på en dag!!!!!!!!! Vad kul ni hittat en ny träningskompis!!! Härlig helg på dig!

Sandra sa...

Här råder oxå lite bloggtorka...det kommer och går

Heléne sa...

Lustig dator som bara kan skriva med röd text. Ja, ibland blir man inte riktigt klok på vare sig datorn eller hunden.Man kan ju förstås inte skylla på hormoner när det gäller datorn:-))

Trevlig helg!

Eva sa...

Låter kul med träningskompis!
Du menar att Sweas hormon/humörsvängningar skulle smitta datorn...? Hmmm... Där kanske vi har orsaken till min dators tjurighet! Tack för tipset:)

cockettsriccardo sa...

Skall bli kul å se vad det blir med stickningen.
Ja datorer e ju bra när de fungerar annars så e det tråkiga.
Trevlig helg på er!

Malin sa...

Hoppas ni oxå får en härlig helg och att det växer små bäbbar i Sweas magen...
Kram