torsdag 2 juni 2011

Inte vad jag borde göra

Nu närmar vi oss vår träff, och vad gör jag, ja inte det jag borde
Nä! Jag stickar, Daniels tröja är klar så han slipper frysa i sommar. En bolero till mej påbörjad,  inhandlad av morsdagspresentkortet. Den är så kul att sticka och titta in i www.helylle.se  :s blogg så ser ni hur den ungefär ska se ut.
Lite hundträning blir det mellan varven, faktiskt har vi tränat ganska mycket,  små detaljer för Sweas och Jackis del.
Nelli gör framsteg på pallen efter 3 träningstillfällen så fick jag henne upp på den. Hon är klok och duktig, har massor av energi och vill vara tillags.
 Ett trevlig telefonsamtal som jag hoppas jätte mycket ska leda till något mycket bra.

 Lite inför träffen har jag gjort jag hämtade nyckeln till stugan i tisdags och givetvis så blev det lite träning där på klubben för Jacki o Swea.  Jacki super busig och sprallig det gillar jag, vill inte ta glädjen ifrån henne utan låter henne hållas. Än om det kan vara lite nervpåfrestande ibland när hon fjantar runt.....

2 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

Förstår att du tycker om att sticka. Det ser man verkligen på dina fina verk du gör.
Mycket imponerad är jag.
Kram från Patricia!

Eva sa...

Visst är det precis så? Att när det finns en väldans massa "borden" då blir man sittande med nå't HELT annat! Fast min erfarenhet är att då blir verkligen allt det där man skulle gjort också.
Förstår att du blir sugen på de där stickningarna! Jättefina!!! (Som vanligt:))