onsdag 27 april 2011

Här har vi dom igen



Jackis barnbarn på kennel Dollardhöve , sötnosar, Jag har en favorit. Flickan i mitten är ju bara så söt men gossen längst ner....
 Idag har vi planerat cockerträffen  som i år blir den 5/6  ( inbjudan kommer). Vi har bestämt vad ni ska göra, så nu Monica och Rebecca  har jag arbetsuppgifter till er.............. Ni ska ..............

Med i dag var Nelli, lite socialträning för tösen. Inga större problem, faktiskt så mycket bättre än jag väntat mej. Ett par varv med Lotta i utställningskoppel för att se hur fröken rör sej, inte så illa, och visst är hon ganska fin Anki men....ja ja, jag vet vi får väl se.
 Med mamma på sjukhuset och Jacki som ska opereras i morgon så blir det inte mer idag.





  Ps jag skämtar bara Monica och Rebecca  Ds

5 kommentarer:

Katarina sa...

Men, vilka söta valpar!!!

Carina sa...

så fina men så har de att brås på eller hur? Kul att ses idag som vanligt. Håller en tumme för att allt går bra imorgon. KRam

Sandra sa...

så söta valpar :)

ser fram mot träffen...tyckte det var så himla SUPERKUL sist år¨:)

Eva sa...

Den där lilla trefärgade fångade mitt öga direkt!
Vi tänker på Jacki idag!
(Läste förra om bl.a. konstrundan. Min mormor o morfar var nära bekanta med Herta Hilfon och jag har en jättefin pensé här som Maria H målade till morfars 80-årsdag:))

Boubou sa...

Vilka sötnosar!