onsdag 23 november 2011

Våra första champions!!!!!



Upp och ner, upp och ner , visst är det så hela tiden.
 Idag är det bara upp för nu har vi här 2 st " VILTSPÅRSCHAMPIONS"
Dessa är världens bästa JACKI  (Lp1 Lp2 Bright Dream's Black Is Black) som jag har äran att få kalla mej matte till
 Och så är det hennes söta, fina dotter Drömflocken Black Magic "FRIDA".



Här ser ni dom!!!
Jacki retas med domaren Liselotte Hagberg, Frida och Monica tycker hon är tramsig.
 Tack Monica och Frida för en fin dag som igentligen startade på min födelsedag då vi gick de första proven med Jacki och Frida.
 
 Lite nervöst var det allt men nu är det över.

Monica och Frida kommer att fortsätta viltspåra. Medan jag och Jacki kommer att satsa på bruks, sök och kanske ev spår. Jacki och jag har gått massor av bruksspår innan vi förra våren sadlade om till viltspår. (Och visst finns tanken på lydnads klass 3 )
  


 Idag är det bara en bra dag!!!!
Tack igen Monica o Frida, jag är en stolt uppfödare till världens finaste Frida. Och Jacki så stolt över sin duktiga dotter!!!


                                                          MOR OCH DOTTER

Måste bara tillägga att där nere i Ystad på Bright Dream's sitter nog även där en stolt uppfödare!! eller?

HäHN

9 kommentarer:

Carina sa...

och här sitter en väldigt stolt vän. Välkommen i champinjonklubben!!1och ett jättetack!!!

Katarina sa...

Grattis! : )

Eva sa...

STORT GRATTIS!
Blir så glad när jag läser om så'nt!
(Känner alltför väl igen mig i ditt förra...)
Och tack för gapskrattet nu på morgonen, som kom efter din kommentar:D
PUSSA till den duktiga tjejen från mig!
(O lycka till med tröjan till GDn! Kul!)

Emma o Malte sa...

Grattis!!! Vad roligt :-)

Freja Phaléne sa...

Oj blev ni champinjoner!!! Sicken grej!!! Grattis!!!

Malin sa...

Stort grattis från oss!

Christina sa...

Jättegrattis!

Grabbarna boys sa...

Många stora Grattis till dig!!
Jättekul att läsa!
Ha en bra helg.
Vov o kram!

Sandra sa...

Wihooooooo GRATTIS :)