tisdag 10 augusti 2010

En annan del av....


Swea och jag har varit på utflykt idag.  Började på förmedlingscentralen i Tyringe. Handlade lite smått och gott, kunde inte motstå ett fint garn. Försöker intala mej att jag har så det räcker , men kan inte låta bli ett fint nystan med mysiga färger. Nån gång kommer det till användning.
Vårt verkliga mål var Carina på Coola Cox, en mysig eftermiddag med mycket prat, om hundar givetvis. En promenad i Tyringes omgivning fick mej att inse att Tyringe faktiskt inte bara är förmedlingscentralen.
 2 töser  nästan systrar ( 3/4)

Samma stil

 Samma intresse

 återigen samma intresse

 Lika trötta och varma
På en tur här hemma med de andra hundarna, upptäckte jag att nu har kantarellerna börja komma igen på mina små ställen. Sista tidens regn har gjort susen, tyvärr hade jag ingen påse med idag.

3 kommentarer:

Carina sa...

Tyckte också det var supermysigt. Skönt att kunna dela sitt intresse och kunna prata på utan att tråka ut den andra=) mannen är inte lika pratsjuk fniss men varför går tiden så fort???? Tur vi ses snart igen. Kram

Sandra sa...

fina tjejer :)

Grabbarna boys sa...

Och lika som två spegelbilder.
Vem är vem egentligen.
Jättefina fina flickor!!
Vov från grabbarna boys!!