söndag 8 maj 2011

Wilda!

Var ska jag börja!
Jo vi tar BoBo och bebisarrna först


Dom är bara så söta!!
  Så tar vi nästa söta vovve

Frida som har varit och hälsat på idag, lite träning inför H-holms utställning blev det.
 Jag vet inte vilken tillvaro jag lever i men jag går omkring och tror att det är april månad!!! Och vad innebär det,  JACKIS födelsedag har passerat hon fyllde 8 år den 4/5. Här går jag omkring och säjer att hon snart är 8 år. Lilla tösen men vi hade lite tårta, vi brukar festa lite när Monica o Frida kommer på besök, så en bit tårta blev det till Jacki. För mitt i fikan kom jag på att det inte längre var april månad eller om någon talade om det för mej?????
Igår var vi på sökträning det var bara Swea härifrån som tränade, så stora framsteg att Carola undrade om det var samma hund som jag hade med i höstas, skämt åsido. Swea klättrade upp i knäet på henne vilket inte hänt innan.
 Swea tränade även lite lydnad på H-holms bk. Rutan markerad med platsband. Jag hade mina tvivel om hon skulle gå in eller?? men det var inga problem, duktig tös. Skötte sej mycket bra även på lydnadspasset.
Vi var inte så många, 3 förare men desto fler hundar hela 9 st Nelli var med som sällskap, eller kan man säja som så för husfridens skull. Hon piper hela tiden när jag inte är hemma och åker jag iväg med Swea så är det ännu värre. En liten utflykt för tösen.
 Så tillslut ännu en nyhet
       Drömflocken Rullgardina "Wilda" och matte Rebecca har idag gjort ett godkänt anlagsprov.
                  GRATTIS!!! BRA JOBBAT TÖSER.

Det var väl allt för idag

7 kommentarer:

Carina sa...

Bobbos valpar är bara för söta=) Grattis till dig stolta uppfödare till Wildas godkända anlag!!! Och ständiga framsteg för Swea tösen. Dbara positiva saker denna gången=)

Rebecca sa...

Javisst är min lilla tös duktig...
men kan hon vara något annat när hon har världens bästa Jacki till mamma!!! GRATTIS i efterskott önskar och voffar vi ifrån Åhus!

Elon och Linus matte sa...

Ett stort grattis till Wilda och matte föe ett lyckat anlagsprov : )

Vilka söta puppisar, man blir ju alldeles sjuk av att se dom : )

Christina Klosterberg sa...

Vilka otroligt söta valpar. Ser riktigt romantiskt ut.

Sandra sa...

Härligt inlägg :) Supersöta valpar...staaaackars födelsedagsbarn när matte bara glömmer...fniss...GRATTIS till anlagsprovet och att det går så bra för er på lydnadsträningen :)

Sanna sa...

Så fina valpar! Vi tackar så mycket för grattis till vår tävling och sänder ett detsamma till att er lydnadsträning går så bra! :)

Landsvägsungar sa...

Vilka fin fina hundar!! Kul att du hittat min blogg och att du vill vara med i utlottningen! :O) Maria