fredag 12 november 2010

Utfärd

En utfärd till Ystad närmare bestämt Bright  Dream's  kenneln som fött upp världens BÄSTA JACKI  blev det  idag.. Som vanligt går tiden så fort. Men lite hann jag titta på valpisarna.  Hittade min absoluta favorit en liten gosse som pratade mycket med mej och en eller annan puss fick jag också. Super fin är han. Ibland är det märkligt, visserligen ska man inte hänga upp sej på färger och teckning, men orangeroan är väl inte min favorit färg, men denna var absolut min favorit. Vågar inte tänka tanken att ta honom med hem då gubben "bara tycker om" svarta hundar, konstigt med tanke på att Candy valt honom som sin favorit. VADDÅ SVART. Men iof  så är det inte aktuellt med fler hundar här nu, eftersom jag vill orka träna alla i lydnad.  Men en liten gosse med Battis Quality "Felix" i stamtavlan hade varit en dröm, min favorit vovve.
                                  Bright Dream's Mystery Tour         http://www.brightdreams.se/
  visst  är han fin här 6 veckor och jag lovar " han är ännu finare nu"  7 veckor gammal.
Visst är dom andra fina, men alltid har man någon favorit.
 Med andra ord så har det inte stickats något idag. 

IMORGON BLIR DET SÖK,                PÅ NY PLATS          DET SER VI  (JAG) FRAMEMOT
 Jacki o Swea vilar inför morgon dagens övningar det tar på krafterna att hälsa på alla vovvarna. Och jag bara slappar med en god middag, bara laddar inför morgondagen.

2 kommentarer:

Eva sa...

Inte svårt alls att förstå att du förälskade dig i den där lille killen! Vilken läckerbit!
Visst skulle han passa som "tupp i hönsgården":)
Lycka till imorgon!

Carina sa...

MM han är fin men den lilla svart vita stal mitt hjärta. Hoppas ju på små Felix valpar här med. Så urgo kille.