söndag 5 juni 2011

Att hålla vad man lovar


Så här tomt såg det ut i förmiddags på Tollarps Bk
Någon vilar lite innan det brakar lös
En fifflar med lotterna
Lugna avkopplande samtal







Sen är det full rulle

Sandra och Freija ställde upp och visade vad dom lärt på vårens agillitykurs. TACK snälla ni som ställde upp med så kort varsel.
Lite agility av högre kursen systrarna Lowa och Freija på en och samma gång
Något som kräver lite mer övning


En varm Jacki
Jacki svalkar sej i gräset
Jaffa ska hämta saker till matte
Wilda och Jaffa hjälps åt
Swea fick ett infall och gick själv till uppletar rutan och hämtar ett Treorör 
Har levererar hon det till den enda i familjen som använder sej av dom. Duktig tös vet var sakerna hör hemma.
2 söta töser
Du å jag Lotta!!
 En fin dag utan några större missöden, förutom någon som alltid ska utmärka sej. En matte "hm" och vovve "hm" skulle naturligvis välta bordet med tillbehören till den grillade korven....Får man lov att be om lite skärpning nu framöver......

 En härlig dag!
Tyvärr tycker jag att jag pratar med alla men har trots allt nog missat  de flesta.  En del nya ansikten, och någon man bara träffat genom besök på bloggen men lika trevlig att se er ALLA nya som gamla bekanta.
 Ett jätte TACK till er alla som dök upp och till Anki och Carina som vill vara med och dela dagen med oss 



 
Tack Snälla Monica o Frida för den fina tröja jag fick, så super fin!!!
Daniel hälsar och tackar för sin

Jag bara älskar den, det är ju vår fina primadonna.
Till slut vill jag bara säja: här har ni en som håller vad jag lovar. Om ni sett min egen lilla annons här på bloggen (även på hemsidan) så står det :
NYTT FÖR I  ÅR:     
BÄTTRE VÄDER!.................

7 kommentarer:

Sandra sa...

Tack för idag...det var SUPERTREVLIGT! dubbelagility får vi träna mer på så kör vi en ny uppvisning nästa år...fniss...
Så fina tröjor du fått!!! Häftiga!
Kanonbra att du höll vad du lovade...kunde inte haft bättre väder ;)
KRAM

Eva sa...

Jag kommer att vara grön av avund i en vecka minst.... Ni ser ut att ha haft så himla trevligt!
(Ska bli kul att se dubbelagilityn senare...:))

Susann Larsson sa...

Tack för idag. Jätteroligt och kanonväder. Tur du fixat det. :)

Grabbarna boys sa...

Ni har då haft superkul idag ser det ut som.
Härligt med så många cockrar och glada mattar o hussar på en o samma gång.
Kram!

Monica sa...

Tack för en jätte trevlig dag och kul att vi i år hade fint väder, det hade du ordnat bra.Kul att ni gillade tröjorna.Förlåt för att jag välte bordet, lovar att ha bättre koll nästa år om jag får komma. Frida hälsar.

Heléne sa...

Tack för en härlig dag på Tollarps BK. Fantastiskt trevligt ordnat med både lotter, tipsrunda, aktiviteter och försäljning samt goda pajer med tillbehör. Grillen hade ni bra fart på och alla hundar var glada och ingen ville bråka. Tur med vädret hade vi också.
Än en gång TACK!

Anonym sa...

Många härliga bilder! Kan sticka men inte med en sådana massa mönster som du , å vilka fina drömflocken tjöjor mycket fina å jag gilla namnet jätte mycket det är så vackert.

Ha det gott å var rädd om dej i värmen.

Kram Towe & Ricco & Alfons