söndag 12 september 2010

Sofiero

Då va vi hemma efter en lång dag på Sofiero.En trevlig sådan.
Först ut var Nellie och Lisa, som var jätteduktiga och tog det hela fint. Tyvärr inga bilder på de små, då jag visade Nellie och inte kom på att någon annan kunde ju fota....
Det var premiär för Lisas matte som aldrig varit på hundutställnning tidigare (där slår Lisa matte , Lisa har varit med oss en gång innan) och som visade sin Lisa så fint. Ni är jätteduktiga. Ser framemot fler trevliga resor till utställningar. Lisa fick en mycket fin kritik där det fanns många GOOD.
 Nellie fick väl ganska bra kritik men det fanns lite att klaga på, något som jag inte blir riktigt klok på: Orkar inte dra kritikerna idag .
Här är det Frida och Candy som ska visa domaren vad dom går för
 Frida fick idag en 2.a men bra kritik.

 Frida sprang idag villigare än hon stod, för det ville hon inte riktigt, men det ska vi träna på eller?
 Lite fina bilder på Candy som fick en slät etta med en kritik som var bra. Candy har visats för denna domaren tidigare och fick då en 2:a. Det var 2 år sedan och visst han damen utvecklats på dessa 2 år.
 En fin bild på Candy , handlern och domaren. Tror nog domaren var nöjd med tänderna också.
 Tack för hjälpen idag också Lotta
 
Här 2 godingar från Bright Dreams. Felix med dottern Abbi. Många bilder men inga bra, ni måste träna lite mer på den biten där på er kennel.....???? Det gör vi.
TACK ALLA FÖR EN TREVLIG DAG INGEN NÄMND OCH INGEN GLÖMD

 Så här  mysigt har Jacki, Nellie och Swea. Candy kan inte nedlåta sej att mysa så nära de andra, lite fin i kanten som hon är.

 Till slut en present till mej från mej. Numera kommer jag att synas riktigt när vi är på klubben och tränar. Detta eftersom en viss godisälskande Jacki har gjort för många djupdykningar i "mellefickan " på min nuvarande väst
Grön med ljuslila text!!!!!!!!!  mina färger!!

5 kommentarer:

Carina sa...

Tjusig väst!! Grattis sjäälv har häckat här vid datorn för att se hur det gick vi var tvungna att åka efter att vi sett att fina damen fått sin mycket välvärda 1!! Det var ju inte lite tikar i den gruppen. Hon visade upp sig så fint. Småtöserna år så fina. Fina hundar som kommer från din kennel Kylle sträck på dig och var riktigt stolt. Kramisar från oss

Sandra sa...

Grattis Kylle :) JAg skal kolla i mín kamera om jag inte har något kort på dig :) Om jag har så mailar jag dem :)
Kram
ps superfin väst!

Sandra sa...

Har mailat lite kort till dig :)

Marie sa...

Grattis till dagens resultat! Håller med om att det varit en lång men trevlig dag. Det känns i kroppen att man har varit iväg länge.
Västen är jättefin!
Kram!

Grabbarna boys sa...

GGrattis till fina resultat idag.
Det var jättekul att träffa dig och jag har en hel del bilder också.
Nu undrar jag bara hur ska du få dem??
Håller med om västen, den är jättefin.
Ha det så bra.