lördag 15 januari 2011

FÄRDIG!

Nu är mitt senast projekt klart, ganska nöjd. Blev lite svettigt mot slutet då det inte blev precis som jag tänkt mej. Men det löste jag och vet hur jag ska lösa det på nästa. Tror jag???!!
Här har vi Jacki som modell, lite trött på matte det har blivit en del mätande och några prövningar.

Här utan innehåll.
 Stundtals har jag haft rena mattelektionen här. plus och minus, en massa dividerande och gånger hit o dit.  Som jag brukar säja jag har haft väldiga överläggningar med mej själv.

9 kommentarer:

Sandra sa...

WOW!!!!!!!!!!!!!!! otroligt snyggt mönster! DJUPT imponerad!!!

Carina sa...

Tur du är så jäkla envis;) jag hade kastat "eländet" efter första motgång. Det är helt underbart Kylle. Fattar inte att du kan?!

Katarina sa...

Snyggaste hundtröja jag sett! Wow - jag är imponerad...

Susann Larsson sa...

mycket snygg!

Grabbarna boys sa...

Mycket snyggt säger vi bara.
Vi vill också ha ett sånt fint täcke.
Vov o kram!

Dolores sa...

Vilken snygg tröja och mönster :)
Imponerad!!

Christina Klosterberg sa...

Oj, vad snygg- Är verkligen imponerad!

Eva sa...

Super!
Otroligt läcker!

Anonym sa...

Vad snygg Jacki är i sin senaste kreation.

Kramisar Monica och Frida