onsdag 19 januari 2011

vacker stjärna

Ja så kallade Eva på helylle.se/blogg/ min fina Jacki. Varför? jo hon hade sitt nya fina stjärntäcke på. Hon är så fin och känns som hon är lite malligt över uppmärksamheten hon får. Målet idag var att visa täcket som jag lovat Eva.
 Eva dammade i fönstret, när vi kom, Jacki spatserade förbi och just då såg Eva upp och sen tittade hon ner igen, och plötsligt kom hon på vad hon sett. Tittade igen, Jag kunde se vad hon sa, NÄ GUD så fin!
 Så kul, hon tyckte verkligen om den..
 Jag har fullt upp med nästa, har inte tid för så mycket annat,mer än möjligtvis planera och skissa upp en 3.e i huvudet. För riktigt lika blir dom inte, den jag håller på med nu är det bara modellen och färgerna som skiljer, men nästa blir ett annat mönster.  Och det  vill inte riktigt som jag vill, får inte riktigt till det.
 Mycket till träning har det inte blivit, Swea o jag tränade med Lotus i måndags, det blev bra.. den lilla stunden för nu har vi inte träffats på  länge så vi hade såååå mycket att prata om.
 Igår tränade vi lite här hemma men det funkade INTE särskilt bra, inget som stämde, gegga och en massa isfläckar, inte underlag.
 Nya tag i morgon. Nu ska jag sticka resten av kvällen...

3 kommentarer:

Susann Larsson sa...

Förstår att hon tyckte den var snygg, för det är den vekligen. Modellen också..:)

Carina sa...

två snyggisar som matchar varandra=) Började med apporten och klickern med Caspian igår det lär ta tid innan han kopplar. Så otroligt trög var han. Kanske för han är kille;=) Ska du spåra i vår i så fall var? och är det vardagar? Trivs ju kanon med "mit" spårgäng men ska ju gå kurs på söndagar och hade varit kul att hitta något som inte tog hela helgen. Kramis och visst kom du den 11?

Eva sa...

Attans tjej om hon inte gillat den! Och jag har stor förståelse för om modellen känner sig lite mallig:)